7 Kasım 2011 Pazartesi

büyütücü haplar

Penis büyütücü Penis büyütme Asırlardan beri sorula gelen, asırlar boyunca da sorulacak olan bir soru var: Büyüklüğü mü, işlevi mi? Sonuçta tatmin edilmesi gereken kadınlarsa, bu soruyu da onlara sormak en iyisi…
Penis büyütücü Burda, Glasgow İskoçya’da, sessiz bir kafede 3 güzel kadınla oturuyorum. Onları buraya seks konuşmaya, özellikle de penis boyutunun önemi konusunda konuşmaya davet ettim; tamamen medikal amaçlarla tabi. Gelir gelmez hararetli bir tartışma başladı kadınlar arasında, dinleyip konuştuklarını yakalamaya çalıştım. Durum ne kadar mükemmel olsa da, itiraf etmeliyim ki, bu iş biraz benim boyumu aşıyordu.
Penis büyütücü Penis büyütücü ,Penis boyutu öyle çabuk unutulacak bir konu değil. Konunun önemi bir yana, penis boyunun bir erkek için hayatiliği diğer yana. Peki bu konunun asıl muhattapı olanların konuşma hakkı yok mu, kadınların? Karşıma aldığım bu üçlü bu konu hakkında hiç de utangaç tavır almadan fikirlerini beyan ediyorlardı.
Küçük hayalkırıklıkları
Penis büyütücü Sarah, 27 yaşında bir grafik tasarımcısı. Ve belki de bu üçlü arasında en fazla sesi çıkanı. Aslen Manchester’lı ve dediğine göre “Seksi çook seviyor.” ve bu hazzı tam olarak yaşayabilmek için “yapmadığı şey” kalmamış, her ne kadar şu an uzun süreli bir ilişki içinde olsa da.
Penis büyütücü “Bir çok erkekle beraber oldum, ve tabiki ortalama bir boyut var, ki bu yaklaşık 5-6 inç civarında. Ve eğer birlikte olduğunuz erkeğin penisi bundan küçükse tabi ki hayalkırıklığına uğruyorsunuz.”
“Nasıl hissettirdiğinden ziyade, nasıl göründüğü de önemli. Küçük bir ‘şey’ görüyorsunuz ve , “Ahh, boşversene!” diyorsunuz.”
Glasgow’dan 30 yaşındaki Maxi de hemen hemen aynı düşüncelere sahip. Maxi, ” Bir erkeğin pantolonunu indirdiğinizde karşınızda büyük bir penis bulunca, bu tabi ki hevesinizi arttırıyor.”
Büyükler her zaman iyi hissettiriyor
“Bir çok küçük penisli erkekle de iyi seks deneyimlerim oldu. Ama büyük penisli biriyle yaptığınızda herşey daha doğru geliyor! Sanki yeteri miktarda “doldurulmuşsunuz” hissi alıyorsunuz. ”
Muhabbeti en az benim kadar yakalamaya çalışan Chloe en deneyimsizleri. Edinburgh’dan 23 yaşında bir kişisel asistan.
“Ben altı farklı erkekle beraber oldum, ve sadece birinin penisi diğerlerine göre küçüktü. Ve yaşadığım en kötü seks bununla değildi. Gayet sarhoş biriyle seks yapıyordum. Boşaldıktan hemen sonra dönüp uyumuştu.”
Kadınlara seçim verilince, büyüğü seçiyorlar
Sarah ve Maxi de bir çok tatminsiz eşe sahip olduklarını, ve sekse doyamadıklarını itiraf ediyorlar. Ama tam olarak ne düşündüklerini anlamak için gözlerimi diktiğimde, eğer kendilerine bir şans verilseydi tabi ki uzunu kısaya tercih edeceklerini söylüyorlar.
“Tabi ki kadınlar boyut o kadar da önemli değil diyecekler.” diye atlıyor Maxi. ” Ve bir bakıma doğru bu. ” Bir erkeği yatakta iyi yapacak bir çok başka etmen var. Ama yine de büyük penis küçüğe oranla çok daha iyi ve doğru hissettiriyor.”
Penis büyütücü Sarah ve Chloe’nin tartıştıkları pek fazla bişey yok, sadece gülüyor ve ortamın atmosferi karşısında çok fazla sırıtmamaya çalışıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder