27 Kasım 2011 Pazar

Seslianla Dostluk Adresi

Seslianla 14 yıl önce başladım internette oyun oynamaktan sıkıldım. Daha değişik aktivelerle uğraşmak yeni insanlar tanışmak istiyordum ama bunun nasıl olduğunu bir türlü bulamıyorum birgün googleden bir müzik açmak istedim karşıma bite çıkmıştı oraya tıklayıp yukarda siteye nasıl gireceğimizi anlatan yazılar vardı ve
oraya tıklayarak girdim çerde bir sürü insanlar vardı herkes eğleniyor gülüyor birbirileriyle tanışma ve kaynaşma içerisinde sohbetler ediyorlardı bende sık sık gelerek ordaki ortamda bulunmayı başardımm uzun zamanlar sonra dostlukları kardeşliği sanal ortamda öğrendim sonra birileri gitti birileri geldi derken derken Esesli ve cam acıp microfon aldıklarını gördüm daha sonra bu etkinlikler bende bir beyeni kazandı hoştu ve güzeldi insanlar eğleniyor birlikte oluyordu. Önceleri microfon almaya cam acmaya utanırdım micte konusanlara özenirdim belirli bir sure sonra mic aldım cam acmaya basladım alışmıştım. Artık ögrenmistim bir baktım vazgeçilmez eğlence kaynagim bu siteler oldu. Hiç bir zaman ilkleri unutulmaz benim ilk sitemde Sesli Chat Siteleri arasında bir ilkti ve unutulmadı. 3 Senelik bir Alışkanlık bir çok dost ve paylaşım ve webmaster hayranlığı bıraktı. Bazı zamanlar başarısız bazı zamanlar ise çok başarılı oldum ama yinede hep mazide mutlu oldum
Kaynak :  Sesli Anla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder